lørdag 30. mai 2009

Vinner av "Personlig"

Da har dere kåret vinneren!
Hele 211 stemmer ble registrert denne gangen :-)
De tre øverste lå tett; men vinneren stakk av med 21% av stemmene :-)


Vinneren denne gangen ble NiLiv med dette bildet - som jo er veldig personlig.



Send meg en mail med navn og adresse, så kommer premien i posten :-)
GRATULERER!

Vil ellers minne på at dere må melde dere på blogglisten om dere vil være med! Gjør det her
Følg med over helgen - en av leserne har laget en flott leksjon til dere.......... :-)))
Ønsker dere alle en flott pinsehelg!

4 kommentarer:

Miriam Elisabeth ツ sa...

Gratulere til vinneren :) Spennende med flott leksjon :P hehe :) Ha en super helg Monica :)

Monica sa...

Samme sier jeg :D Veldig flott leksjon som leserne bare kan glede seg til :D
Super helg til deg også, Miriam!

Anonym sa...

Stort TILLYKKE til NiLiv - snart har du ikke bare personlige tatoveringer, men også et eller flere personlige smykker :-D

Rigtig god pinse ønskes alle!

Niliv sa...

Jeg er sjokkert - dette hadde jeg aldri trodd.
Jeg er veldig takknemlig for alle stemmene jeg har fått - tusen takk til dere alle :-)
Og ikke minst - tusen takk til deg Monica for at du laget konkurransen :-)
God pinse !

Related Posts with Thumbnails