søndag 28. februar 2010

HURRA FOR FOTOMORRO : 1 år i dag :)

28. februar 2009 var startskuddet for Fotomorro.

Jeg hadde lenge visst akkurat hvordan Fotomorro skulle være, men det gjensto å bli enig med meg selv om jeg virkelig ville gå for dette – for jeg visste jo at det ville bli mye arbeid, men også mye moro.

Det har vært et supert år med flotte lesere, bidragsytere og ikke minst deltakere i konkurranser. Mange koselige tilbakemeldinger har det blitt, og det settes stooor pris på :) TUSEN TAKK!

Ila året har vi også knyttet til oss en rekke sponsorer som har bidratt med supre premier til konkurransene på Fotomorro – så takk til alle dere :)

Fotomorro har ila året testet mange programmer, laget mange leksjoner og hatt snille lesere som har skrevet lærerike, flotte leksjoner.

I september begynte Miriam og Linda å skrive for Fotomorro :) De var et kjærkomment tilskudd – fordi jeg selv hadde hatt en tøff periode og vurderte å legge ned bloggen. Men med to så flinke og positive jenter med på laget fikk jeg gnisten tilbake igjen :) De er helt herlig!

Fotomorro kom på Facebook i slutten av september, og det har vært kjempegøy å se hvor flinke dere alle er blitt til å dele bilder med oss andre der. Vervekonkurransen nå har hatt enorm respons, og det takker vi for!

I hele desember hadde vi julekalender på Fotomorro :) Man kunne delta både via Facebook, pr mail og med blogginnlegg! Det var enormt mange som deltok – og premiene på langt over 6000 kroner fikk nye eiere.

Fotomorro sitt andre år blir spennende! Det er mange ønsker og planer jeg har…. Om ting blir som jeg har tenkt gjenstår å se….

Uansett: Fotomorro hadde aldri vært der den er i dag om det ikke var for DERE!

Så tusen takk – og FEIRE MED OSS :


1 kommentar:

Marsvinamine sa...

Grattis!
Tenk 1 år! :D
Johooo! Gratulerer igjen!

-Marsvinamine

Related Posts with Thumbnails