lørdag 24. april 2010

Presentasjon av Sirilise :)

Hei. Jeg er Sirilise. 37 år gammel erkebergenser. Gift og mor til tre jenter. Eldstemann er 14 og så har jeg tvillinger på 12.

Jeg er en hobbyfotograf som har vært veldig glad i å dokumentere hverdagen gjennom linsen. Interessen for foto skjøt fart når jeg begynte å ta bilder sammen med Monica :)
Jeg ble spurt om å være behjelpelig med Fotomorro og svarte ja med en gang. Jeg synes det er så morro med en fotoside der alle kan være med å delta, uansett om de har lite eller mye fotoerfaring. Det å kunne delta gjennom fotokonkurranser eller bare ved å dele gleden ved fotografering med likesinnede :)

Tusen takk for alle flotte og inspirerende bilder som dere har delt med oss - det er mye inspirasjon å hente  :-D
 
VELKOMMEN SIRILISE :)
 
Vil du lese mer om Monica, Miriam og Linda kan du lese mer her

1 kommentar:

Anonym sa...

Muito bonito, parabéns pelo blog!

Related Posts with Thumbnails