onsdag 1. juni 2011

Fotokonkurranse; FAMILIE

Da er vi klar for ny konkurranse - og dette blir kjempespennende :)

Denne gang er premien sponset av UKEPLAN.NO, og vinneren får en ukeplan i størrelse 50x70, 6 mm. til en pris av 2725,- kr!

Ukeplan er en genial utfordrer til korktavlen; Med en whiteboardtusj som lett kan fjernes igjen er det lett å holde orden på gjøremålene og aktivitetene til husets medlemmer :)
Tavlene fås i forskjellige størrelser - så ta en titt på Ukeplan.no. Her kan du også få personlige dørskilt.
Konkurransereglene blir litt forandret denne gang, for Ukeplan ønsker også bilder på sin Facebookside :)

KONKURRANSEREGLER;
Dere kan sende inn maks 3 bilder!
* Facebook; Dere MÅ legge bildet bådeFotomorro og Ukeplan sine sider - Husk å merke bilder med FAMILIE * Når bilder er lagt inn i mapper for konkurransen vil de ikke kunne endres (dette gjelder på Fotomorro sin Facebookside)
* Du må selv ha tatt bildet
* Dersom det er personer på bildet må du ha tillatelse til å publisere. Dette gjelder nærbilder og ikke oversiktsbilder
* Du står fritt til å redigere bildet etter dine ønsker.
* Bildet skal ha en minimumsstørrelse på 350*350 pixels, og oppløsning på minimum 72 dpi.. Bilder mindre enn dette vil ikke bli vurdert.
* Bilder kan sendes inn på mail til mailto:konk@fotomorro.no

Bilder som sendes inn på mail vil denne gang sendes til Facebooksiden til Ukeplan for felles publisering der. De blir også lastet opp i mappen på Fotomorro sin Facebookside.
* Alle deltakende bilder kan bli brukt på Fotomorro også på et senere tidspunkt. Fotografen krediteres med navn.

* Etter innsendingen er ferdig vil det bli avstemming av finalister. Mer info om avstemming blir publisert med finalebildene.

FRIST FOR INNSENDING ER ONSDAG 15. JUNI KL. 21:00
NB! Bilder som er sendt inn etter dette vil ikke bli vurdert.





7 kommentarer:

I en Sving sa...

Så flott konkurranse. Selvfølgelig blir jeg med på denne.

Eget blogginnlegg her:
http://iensving.blogspot.com/2011/06/familie-som-tema-hos-fotomorro.html

Flott premie også.

Gleder meg å se alle de flotte bildene som kommer inn. :)

*Johavicis* sa...

Morro konkurranse:-)
MIne bidrag ser dere i bloggen min : http://johavicisblogg.blogspot.com/2011/06/familie.html

Det var en kjempe flott premie denne gangen, og det er noe jeg trenger for å holde styr på alle aktiviteter ungene og vi voksne er med på.

Anonym sa...

Det står i reglene at bildet må vært tatt av deg selv. Jeg har mange nydelige bilder av barna som andre har tatt. Kan de da brukes med tillatelse av fotograf?

Fruen sa...

Dette blir så spennende,så mange flotte bilder det er kommet inn ;);)
For et vanskelig valg dere får, ønsker dere lykke til ;)

Monica sa...

ANONYM; du må nok ha tatt bildene dine selv...

♥ Stines hverdag sa...

Hiver meg med i konkurransen jeg også :)

http://stineshverdag.blogspot.com/2011/06/fotokonkurranse-familie.html

Ingvild sa...

Har nå rotet gjennom en haug av bilder, og funnet noe passende, så da er jeg med også. Så morro! Ganske nytt for meg! Kunne dessuten trenge en sånn kalender....:)

http://kreativlycke.blogspot.com/2011/06/familie.html

Related Posts with Thumbnails