lørdag 28. februar 2009

Startskudd :-)

Da kaster jeg meg ut i bloggverden med denne bloggen - og Fotomorro er offesielt startet!
VELKOMMEN!

Tankene mine bak siden er så mye, så vi får se hva som skjer på sikt :-)

I øyeblikket og skrivende stund har jeg bare hatt som mål å lage bloggen samt header, og så får tiden hjelpe på :-)

Litt om meg:
Monica heter jeg, er 36 år og gift på 11 året med en fantastisk mann. Har to flotte barn; en sønn på 12 og en datter på 8 :-)
Mine aller største hobbyer er data og foto - som for øvrig er godt forenelige :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med ny blogg :-))) Gleder meg til å titte på alt det spennende du legger ut her :-)
Klem søs

Anonym sa...

Kjempefint!Lykke til!!!! Klems

Monica sa...

Takk, takk :-)

ninabakke sa...

Spennende. Lykke til med siden! :)

Related Posts with Thumbnails