torsdag 12. mars 2009

AwardUtfordring ツ

Så var det klart for en AwardUtfordring til alle dere fotoglade lesere ツ

Jeg utfordrer dere herved til å finne et bilde som skal være tema ”Vår” . I tillegg kan bildet ha ramme og vannmerke, (se tidligere leksjoner her) men det er ikke noe krav. Legg ut ett bilde i din egen blogg. Frist for å legge ut bilde til utfordringen blir 19. mars kl. 24:00.
3 personer vil få en award etter endt utfordring!
NB! Skriv inn navn og direkte link i mr Linky under her - men husk å poste innlegget i din egen blogg først !
Husk også å legge deg til i Blogglisten på Fotomorro her





1. Mia
2. Ruth Synøve
3. Liv
4. Line
5. Ida
6. Elisabeths bright side, France
7. HildeS
8. Fru Dale
9. Anette
10. LiBeReJo
11. Jess1
12. GAWO fotoblogg
13. ArneA
14. ASSA
15. monika
16. The single girl

Powered by... Mister Linky's Magical Widgets.



19 kommentarer:

Hage og Foto entusiast sa...

Så moro. Jeg er med. :)

Monica sa...

Så kjekt!!! Håper flere også blir med :-) God helg!

Rune Eide sa...

Artig sak du har satt opp! Jeg skal holde et lite øye med den og se hva du holder på med ;-)

PS Lykke til

Unknown sa...

Hei Monica:0)
Skal det vere singelbilde eller kan eg sette saman ein collage?
Line

Monica sa...

Ja, følg med RuneE :-)
Line: det velger du helt selv! Så lenge tema er "vår" så utformer du det slik du ønsker :-)
Ha en super søndag!!

Unknown sa...

Takk for svar, Monica:0)
Då ligg vårfornemmelsane mine ute!!

FO - 2 sa...

Hei.
Jeg har lagt ut ett bidrag til utfordringen her nå. :)

Ønsker deg en finfin mandag!

Monica sa...

Line og Ida:
Flotte bidrag begge to!!
Ha en flott uke :-)

Elisabeth's bright side sa...

Jeg synes det var moro å prøve meg md et par bilder. Flott tiltak du har laget!

Elisabeth sa...

Kult. jeg er med.

Monica sa...

Elisabeth`s bright side: Supert - kjempekjekt at du er med!

Elisabeth: supert - kjempekjekt at du også er med - men: det hadde vært flott om du skrev at du var med på AwardUtfordring på Fotomorro i teksten - eller utfordring på Fotomorro :-)
Ha en flott uke alle sammen :-)

Anette sa...

Så gøy! Jeg er med:D

Monica sa...

Supert Anette :-)

Charlotte - FO² sa...

Hei, takk for hyggelig kommentar. Fin utfordring, skal prøve å få tiden til å være med på dette prosjektet her også. Spennende med nye utfordringer :)

LiBeReJo sa...

fin utfordring:)
skal prøve være aktiv på utfordringene:)

Monica sa...

Charlotte: du som meg - nye utfordringer er spennende!!

Linda: så flott at du er med :-)

ArneA sa...

Har laget en vår post for onsdagen som dukker opp i løpet av natten
:)

ASSA sa...

Takker for utfordringen, spennende!
Her kommer mitt innlegg: http://assasfotoblogg.blogspot.com/2009/03/awardutfordring-var.html

Monica sa...

Arne: fint om du poster innlegget før du legger inn i mr linky :-) Slik får man direkte link til innlegget og slipper å lete når nye innlegg kommer i din blogg :-)
Kjekt du blir med - gleder meg til å se hva du legger ut :-)

Assa: supert - kjekt du blir med :-)

Related Posts with Thumbnails