mandag 11. mai 2009

Blogcandy Fotomorro

Da har jeg en aldri så liten Blogcandy som jeg skal lodde ut!
I pakken ligger det mange ferdigstemplete tekster, der er noen ferdigkuttete figurer / labels, 2 stempel (stor pakke og kjole på henger), mange små blomster, bling i rosa og blank - og noen hjertebrads.
Vil du ha dette???

For å være med i trekningen må du gjøre minst ett av de følgende punktene - du får ett lodd for hvert gjennomført punkt:

1: Skriv en kommentar til dette innlegget

2: Legg deg som følger av Fotomorro - til høyre her. Er du allerede følger (gjelder ikke blogglisten) så gjelder dette som ett lodd!

3: Lag et eget innlegg til dette innlegget i din egen blogg - og skriv inn direkte link i kommentarfeltet her. (NB! Gjør du dette punktet trenger du ikke skrive inn kommentar to ganger - det gjelder også for punkt 1)

Maks antall lodd er altså 3. Skriv inn i kommentarfeltet hvor mange lodd du har :-)

Det blir trekning av alle lodd tirsdag 19.mai kl. 20:00.

NB! Husk også å stemme frem bildet i konkurransen - innlegget under dette!

20 kommentarer:

GAWO sa...

Selvfølgelig vil jeg ha lodder. Jeg deltar i hvertfall med ett nå :-) og i tillegg så står jeg alledrede i blogglisten din... så da deltar jeg med to lodd da... eller? Jeg får se om det blir tre. Nå krysser jeg fingrene for at premien havner hos meg.

Monica sa...

Tjohei! Da er ditt lodd notert :-) Blogglisten gjelder nok ikke - legg deg til som "følger" på høyre siden (under sponsorer) - så får du et ekstra lodd :-)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Jeg er med :) Og har tre lodd :) Her finner du innlegget om candyen. Lagde det på hobbybloggen hvor det er flest hobbyfolk innom ;) Kjekk candy med fine godsaker :)

Stikk innom www.livetsfarger.blogspot.com og bli med :)

Monica sa...

Hei du!
Legg gjerne innlegg i den vanlige bloggen din også - du får et ekstra lodd av meg for det :-)

Stine ♥ sa...

Her var det mye fint! Jeg melder meg på, og tar to lodd :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Okei :) Gjort ;)

Monica sa...

Stine - det er notert :-)
Miriam Elisabeth - du har 4 lodd :-) PS! Har sendt deg en mail :-)

ASSA sa...

Her har har jeg laget et innlegg på min hobbublogg om din blogcandy ;)
og jeg har lenge vært følger på din blogg ;D
og kommentar kom her ja :oD

ASSA sa...

Hobbyblogg mente jeg. ;)

Hage og Foto entusiast sa...

Så morsomt at du drar i gang sånt her. Jeg er med og har 3 lodder. KOmmenterer her, ligger i "følger" listen din og har lagd et innlegg om bloggcandyen HER"

Miriam Elisabeth ツ sa...

Hei igjen. Måtte finne ut hvilken mail du hadde sendt til, men nå har jeg svart ;) Tar på meg jobben, men har nok ikke tid til det før til helgen. Er SÅ mye å gjøre... Føler meg beæret som får denne oppgaven :) Takk :D Men det er diverse programmer jeg bruker da, men.. Kan jo prøve å lage no og så får du godkjenne og be om forandringer ;)

Cathrin sa...

Kjempeflott blogcandy Monica! Jeg er selvsagt med og krysser alt av fingre og tær. Har laget et innlegg i bloggen min, ligger allerede som følger og nå en kommentar...da har jeg vel 3 lodd skulle jeg tro?!! :O)

Innlegget mitt ligger her:

http://cattisverden.blogspot.com/2009/05/blogcandy.html

Monica sa...

Dere er alle notert :-)

Miriam: Har sendt deg en mail jeg :-) Gleder meg!!

Cecilie Amabel sa...

Jeg følger herved bloggen din på offisielt vis, Monica. ;-) Innlegget ligger her: http://cecilieamabel.ipublish.no/news/show/87506 og her er et spor fra meg! :-) Da er det 3 lodd på meg også! ;-) Gleder meg!

Niliv sa...

Hadde vært kjekt å være med for å bevise en gang for alle at jeg aldri vinner på lodd :-)
Men denne gangen skal jeg holde meg unna - sånne ting blir skuffe fyll hos meg. Så da øker jeg sjansene for andre og jeg slipper å få ting jeg aldri kommer til å bruke.
Lykke til - de som vinner kommer nok til å lage noe flott :-)

Victoria sa...

Hei hei!

Melder meg på med 2 (3) lodd. Har laget ett innlegg og linket til konkurransen din. Jeg har også meldt meg på som følger med google-kontoen min (Victoria), men der har jeg slettet bloggen min, så vet ikke om det gjelder!?
Her er i allefall link til konkurransen din på min nye blogg: http://minlilleboble.blogg.no/1242321781_konkurranse_hos_fotom.html

Synes forøvrig bloggen din er suuper! :)

Monica sa...

Hei dere - dere er alle notert på listen :-)

Cecilie : 3 lodd til deg!

Marianne: 2 lodd likevel til deg; ett for kommentar - ett for følger :-) Vinner du kan du jo lage en blogcandy med gevinsten :-))

Victoria: 3 lodd til deg

Kjerstin sa...

3 lodd på meg også :D

Fant bloggen idag og det var en gøy blogg, synes jeg! Er nå en "følger" og har skrevet et innlegg her: http://kjerstinsscrappeverden.blogspot.com/2009/05/foto-og-scrapping-hrer-sammen.html

HildeS sa...

Her var det masse digg gitt.. Klart jeg vil være med i en trekning om denne godisen....
Og siden jeg allerede er følger så har jeg vel jammen meg to lodd nå da...

Monica sa...

Kjerstin og HildeS: 3 og 2 lodd er notert :-)

Related Posts with Thumbnails