fredag 20. mars 2009

Vinnerne av AwardUtfordringen ツ


Takk til alle dere som har vært med i denne runden av AwardUtfordringen – alle bidragene var flotte og fikk frem vårfølelsen ツ
Vil egentlig gi dere alle en AwardUtfordring – men siden jeg på forhånd hadde bestemt meg for 3, så får jeg holde meg til det… Nå skal det sies at jeg ikke gjorde jobben lett med å bare velge 3, for det var ingen enkel sak å velge i så mange flotte vårbilder! Jeg fant derfor ut at jeg fikk bestemme meg for 3 forskjellige bildekategorier – og 3 forskjellige "ting" som bringer frem vårfølelsen i oss…
VINNERNE ER:


Dere 3 kan ta hver deres Award "Nydelig gjennomført" og legge inn i deres blogg - GRATULERER ツ


Jeg har også lyst å gi Ida en Award for Inspirasjon! Disse flotte bildene sammensatt i en montasje var helt nydelig - til inspirasjon for andre ツ Derfor får hun en InspirasjonsAward fra Fotomorro ツ


5 kommentarer:

GAWO sa...

Hei. Tusen tusen takk. Dette var veldig hyggelig. Så flott at du fordelte vinnerene i tre grupper. Alle deltagerne hadde fine bidrag og av hverandre blir vi inspirert og får vårfornemmelsen i tillegg.
Jeg gratulerer de andre med premien.

Og Awarden kommer jeg tilbake og henter i helgen. Akkurat nå er det litt kanpt med tid her. God helg til deg og takk for at du laget dette i stand på din blogg. ;-)

Hage og Foto entusiast sa...

Tusen hjertelig takk! Dette var moro. Var mange flotte bidrag her, og som Gawo sa var det fint at du delte vinnerne inn i 3 grupper.:)
En stor takk til deg som lager i stand dette på bloggen din og lærer oss masse nyttig. Det er helt supert!!!

Cathrin sa...

Grattis til alle vinnerne. Kjempeflotte bidrag og fine awarder i premie!
Skulle så gjerne vært med på denne utfordringen, men personlige ting gjør at tiden ikke strekker til! Kommer sterkere tilbake! :O)

FO - 2 sa...

Heisann.
1000 1000 TAKK til deg for en flott utmerkelse!
Den setter jeg stor pris på. :)
Veldig gledelig.

Gratulerer til alle vinnerne! :)

Vi blogges.

Jeanette Jess1 sa...

Heisann
1000 1000 takk for den koselige awarden,det har ikke vært meningen å ikke takke deg,men den siste uken har jeg hatt store problemer med bloggen min,Har hverken fått logget inn eller lagt igjen komentarer på bloggene ;o(
Men jeg ble KJEMPEGLAD,så igjen 1000 takk ;o)

Related Posts with Thumbnails